dinsdag 13 november 2012

EINDE VAKANTIE SPANJE

Ik droom van verre landen,
Exotische witte stranden
Zonnen op een luchtbed
Met een rietje tussen mijn tanden
En massages door mooi gebruinde handen
Vreugde vuren die tot in de ochtend branden.
Grote rieten hoeden, met van die brede randen
Maar ik ga ook graag weer naar huis
waar de kachel lekker zal branden.
 
 
 

Mien moo, vrogger, reurn zich aait in 't plat.
Ik zol 't ok wa wiln,mer dee tied he'w ehad.
De sproak van mien moo, de bosschop verstoan,
dat is in al dee joarn verleurn egoan.
Doarom zwieg ik stille.
Doarum proat ik gin plat.
De leu verstoat 't nich meer,dee tied he'w ehad.
 
TOAL.
De toal is wat dat mout blieven leven
anders goat e langzaam dood
dus nije woorden veur dezulfde dingen
"Geklungel" wordt "gekloot"
De woorden dij mouten herkenbaar blieven
Men ,out ze heuren op stroat
En nait allain in 't bejoardentehoes
Want din is ut te loat.
't mout nait zo worden dat klainkinder
Oma nait kinnen verstoan
Want toal is der om kontakt te leggen
Ut zel nooit zunder goan
Dus schrief en denk zo as men proat
Loat olle woorden in n bouk
Din kinst ze.... puur oet nostalgie
Nog lezen oaf en tou.
EEN TUKKER
GOOD GOAN !
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten