vrijdag 19 september 2014


18 september 2014...

Van twijfelfontein naar Grootberg
Vandaag is het mijn geboortedag,    wel 70 jaar geleden....
Wie had dit gedacht dat we over 70 jaar een grote tocht door Afrika  Namibia- Botswana maken....
Dat is een droom......
( in 1962/63 werd ik gevraagd of ik naar Afrika wou verhuizen om daar bedrijfsleider te worden van een groot bedrijf.... ik had er wel oren naar maar Sannie (verkeringstijd ....dat woord kent me nu niet meer, niet) 
De liefde was groter en heeft overwonnen.
Om bij de lodge te komen, moest hij in de 4 wieldrive anders ging het niet.
Onderweg een groep van 10 olifanten gezien..... 
















70 worden en samen een glaasje drinken .....
prachtig uitzicht vanaf de lodge
mensen die een eigen huis bouwen hebben het er altijd over dat het sanitair zo duur is.....
dit is de oplossing. ( hoeft niet duur te zijn) een mengkraan











Geen opmerkingen:

Een reactie posten